Obsługujemy naprawę telefonów, tabletów oraz zegarków firmy Samsung.
Ważne informacje dotyczące napraw gwarancyjnych:
Gwarancja obowiązuje 24 miesiące od daty uruchomienia urządzenia, jeżeli nie można tego ustalić to 24 miesiące od daty zakupu.
Dokumenty wymagane do naprawy gwarancyjnej:
Urządzenia przeznaczone na rynek Polski - wstępnie bez dokumentów, czasem wymagany dodatkowo oryginalny dowód zakupu.
Urządzenia przeznaczone na rynek Europejski poza Polską - oryginalny dowód zakupu z kraju pochodzenia urządzenia, czasem wymagana dodatkowo, oryginalna, wypełniona i podbita karta gwarancyjna.
Jeżeli nie znasz pochodzenia urządzenia, to wystarczy wysłać do nas nr IMEI, jeżeli urządzenie nie posiada numeru IMEI należy podać nr S/N. Po otrzymaniu tych informacji zweryfikujemy pochodzenie urządzenia.
Nr IMEI lub nr seryjny S/N urządzenia, jest na tylnej klapce, pokrywie baterii, na kartonie, czasem na dowodzie zakupu, można go znaleźć w zakładce "informacja o urządzeniu", można też, na klawiaturze telefonu lub tabletu wpisać kod: *#06#
Dane zawarte w urządzeniu.
Podczas naprawy gwarancyjnej zawsze zostanie wymienione oprogramowanie, co wiąże się z utratą danych. Zalecamy wykonanie kopii zapasowej danych, na przykład za pomocą aplikacji Smart Switch. Program do wykonania kopii zapasowej można pobrać tu: https://www.samsung.com/pl/apps/smart-switch/
Akcesoria na urządzeniu.
Przed oddaniem urządzenia do naprawy, prosimy bezwzględnie usunąć wszystkie dodatkowe akcesoria umieszczone na urządzeniu, szkła hartowane, folie ochronne, etui, wszelkie uchwyty. Serwis korzysta z precyzyjnych narzędzi serwisowych co wyklucza pozostawienie jakichkolwiek gadżetów na urządzeniu. Jeżeli urządzenie zostanie dostarczone, np. z naklejonym szkłem, którego nie będziemy w stanie usunąć, urządzenie zostanie odesłane bez naprawy. Wszelkie gadżety usunięte z urządzenia w serwisie zostaną zutylizowane.