Skorzystaj z szybkiej naprawy gwarancyjnej swojego urządzenia.

Wyślij je do nas a my po naprawie odeślemy je do Ciebie na nasz koszt.

Naprawiamy telefon, tablety i zegarki firmy Samsung.

1 Dane urządzenia:

Nr IMEI telefonu znajdziesz:

1. na tylnej klapce

2. na kartonie od telefonu

3. na umowie od operatora

4. na dowodzie zakupu

5. wpisz na klawiaturze kod *#06#

np. dla poniższego przykładu proszę wpisać kolejność: 2589

2 Opis usterki:

3 Dane zlecającego:

4 Wymagane zgody:

Kliknij poniżej przycisk "Zleć naprawę" i sprawdź swój email czy dostałęś potwierdzenie zgłoszonej naprawy.

Status naprawy sprawdzisz klikająć w link, który otrzymasz od nas w emailu.

Obsługujemy naprawę telefonów, tabletów oraz zegarków firmy Samsung.

Ważne informacje dotyczące napraw gwarancyjnych:

Gwarancja obowiązuje 24 miesiące od daty uruchomienia urządzenia, jeżeli nie można tego ustalić to 24 miesiące od daty zakupu.

Dokumenty wymagane do naprawy gwarancyjnej:

Urządzenia przeznaczone na rynek Polski - wstępnie bez dokumentów, czasem wymagany dodatkowo oryginalny dowód zakupu.

Urządzenia przeznaczone na rynek Europejski poza Polską - oryginalny dowód zakupu z kraju pochodzenia urządzenia, czasem wymagana dodatkowo, oryginalna, wypełniona i podbita karta gwarancyjna.

Jeżeli nie znasz pochodzenia urządzenia, to wystarczy wysłać do nas nr IMEI, jeżeli urządzenie nie posiada numeru IMEI należy podać nr S/N. Po otrzymaniu tych informacji zweryfikujemy pochodzenie urządzenia.

Nr IMEI lub nr seryjny S/N urządzenia, jest na tylnej klapce, pokrywie baterii, na kartonie, czasem na dowodzie zakupu, można go znaleźć w zakładce "informacja o urządzeniu", można też, na klawiaturze telefonu lub tabletu wpisać kod: *#06#

Dane zawarte w urządzeniu.

Podczas naprawy gwarancyjnej zawsze zostanie wymienione oprogramowanie, co wiąże się z utratą danych. Zalecamy wykonanie kopii zapasowej danych, na przykład za pomocą aplikacji Smart Switch. Program do wykonania kopii zapasowej można pobrać tu: https://www.samsung.com/pl/apps/smart-switch/

Akcesoria na urządzeniu.

Przed oddaniem urządzenia do naprawy, prosimy bezwzględnie usunąć wszystkie dodatkowe akcesoria umieszczone na urządzeniu, szkła hartowane, folie ochronne, etui, wszelkie uchwyty. Serwis korzysta z precyzyjnych narzędzi serwisowych co wyklucza pozostawienie jakichkolwiek gadżetów na urządzeniu. Jeżeli urządzenie zostanie dostarczone, np. z naklejonym szkłem, którego nie będziemy w stanie usunąć, urządzenie zostanie odesłane bez naprawy. Wszelkie gadżety usunięte z urządzenia w serwisie zostaną zutylizowane.