Naprawy urządzeń objętych gwarancją producenta
Co naprawiamy:
Telefony, tablety, zegarki, słuchawki BUDS.
Jakość naprawy:
Do wszystkich napraw używamy tylko i wyłącznie oryginalnych części firmy Samsung. Naprawy wykonywane są przez wyszkolonych techników przy użyciu najnowocześniejszych urządzeń serwisowych, co gwarantuje najwyższą jakość usługi.
Czas naprawy:
Wszystkie naprawy wykonujemy samodzielnie co gwarantuje najkrótszy, możliwy czas obsługi. Większość napraw gwarancyjnych kończymy w ciągu 3 dni roboczych a często już w następnym dniu roboczym od zgłoszenia usterki. Niestety czasem zdarza się, iż czas naprawy wydłuży się, w takim przypadku klient jest o tym informowany.
Testy i gwarancja po naprawie:
Po każdej naprawie w naszym serwisie, urządzenie przechodzi szereg testów określonych przez dział techniczny firmy Samsung. Dodatkowo w urządzeniach, które tego wymagają wykonywane są testy szczelności. Wszystkie te czynności gwarantują najwyższą jakość obsługi i eliminują w 99% prawdopodobieństwo powtórnej naprawy. Każde urządzenie objęte gwarancją producenta, naprawione przez nasz serwis zachowuje obowiązującą gwarancję.
Ważne informacje dotyczące napraw gwarancyjnych:
Gwarancja obowiązuje 24 miesiące od daty uruchomienia urządzenia, jeżeli nie można tego ustalić to 24 miesiące od daty zakupu.
Dokumenty wymagane do naprawy gwarancyjnej:
Urządzenia przeznaczone na rynek Polski – wstępnie bez dokumentów, czasem wymagany dodatkowo oryginalny dowód zakupu.
Urządzenia przeznaczone na rynek Europejski poza Polską – oryginalny dowód zakupu z kraju pochodzenia urządzenia, czasem wymagana dodatkowo, oryginalna, wypełniona i podbita karta gwarancyjna.
Jeżeli nie znasz pochodzenia urządzenia, to wystarczy wysłać do nas nr IMEI lub numer seryjny SN, a my to zweryfikujemy i odpowiemy.
Nr IMEI lub nr seryjny S/N urządzenia, jest na tylnej klapce, pokrywie baterii, na kartonie, czasem na dowodzie zakupu, można go znaleźć w zakładce „informacja o urządzeniu”, można też, na klawiaturze telefonu lub tabletu wpisać kod: *#06#
Dane zawarte w urządzeniu.
Podczas naprawy gwarancyjnej zawsze zostanie wymienione oprogramowanie, co wiąże się z utratą danych. Zalecamy wykonanie kopii zapasowej danych, na przykład za pomocą aplikacji Smart Switch.
Uwaga, istnieje szansa na zachowanie danych podczas naprawy gwarancyjnej, jednak proszę pamiętać, że nie zawsze jest to możliwe. Poniżej informację o trybie konserwacji:
Tryb konserwacji służy do ukrycia danych osobowych i informacji użytkownika na urządzeniu przed pozostawieniem go do naprawy w serwisie. Chroni on prywatność użytkowników.
Możesz włączyć „Tryb konserwacji” w menu Ustawienia lub za pomocą aplikacji „Samsung Members”.
Ścieżka:
① Ustawienia > Pielęgnacja urządzenia > Tryb konserwacji > zakładka „Włącz”
② Aplikacja Samsung Members > Wsparcie > Tryb konserwacji > zakładka „Włącz”
Zaleca się, by użytkownik przed włączeniem trybu konserwacji dokonał kopii zapasowej danych osobowych, na wypadek, gdyby dane użytkownika mogły zostać usunięte lub urządzenie mogło zostać resetowane z powodu niezamierzonego incydentu lub wymiany komponentów, takich jak płyta główna podczas naprawy.
Akcesoria na urządzeniu.
Przed oddaniem urządzenia do naprawy, prosimy bezwzględnie usunąć wszystkie dodatkowe akcesoria umieszczone na urządzeniu, szkła hartowane, folie ochronne, etui, wszelkie uchwyty. Serwis korzysta z precyzyjnych narzędzi serwisowych co wyklucza pozostawienie jakichkolwiek gadżetów na urządzeniu. Jeżeli urządzenie zostanie dostarczone, np. z naklejonym szkłem, którego nie będziemy w stanie usunąć, urządzenie zostanie odesłane bez naprawy. Wszelkie gadżety usunięte z urządzenia w serwisie zostaną zutylizowane.