Naprawy urządzeń objętych gwarancją producenta

Co naprawiamy:

telefony, tablety, zegarki, gogle VR.

Jakość naprawy:

Do wszystkich napraw używamy tylko i wyłącznie oryginalnych części firmy Samsung. Naprawy wykonywane są przez wyszkolonych techników przy użyciu najnowocześniejszych urządzeń serwisowych, co gwarantuje najwyższą jakość usługi.

Czas naprawy:

Wszystkie naprawy wykonujemy samodzielnie co gwarantuje najkrótszy, możliwy czas obsługi. Większość napraw gwarancyjnych kończymy w ciągu 3 dni roboczych a często już w następnym dniu roboczym od zgłoszenia usterki. Niestety czasem zdarza się, iż czas naprawy wydłuży się, w takim przypadku klient jest o tym informowany.

Testy i gwarancja po naprawie:

Po każdej naprawie w naszym serwisie, urządzenie przechodzi szereg testów określonych przez dział techniczny firmy Samsung. Dodatkowo w urządzeniach, które tego wymagają wykonywane są testy szczelności. Wszystkie te czynności gwarantują najwyższą jakość obsługi i eliminują w 99% prawdopodobieństwo powtórnej naprawy. Każde urządzenie objęte gwarancją producenta, naprawione przez nasz serwis zachowuje obowiązującą gwarancję.

Dokumenty potrzebne do wykonania naprawy gwarancyjnej:

Urządzenia oficjalnej z polskiej dystrybucji posiadające nr imei (telefony i tablety):
Tak naprawdę jak pojawisz się u nas tylko i wyłącznie z telefonem czy tabletem, który posiada nr imei to na jego podstawie wiele dowiemy się o Twoim urządzeniu i często nie będzie nam potrzebny dowód zakupu, ale nie zawsze…
Czasem, aby sprawdzić czy urządzenie posiada jeszcze gwarancję producenta potrzebny jest oryginalny dowód zakupu wystawiony przez pierwszego sprzedawcę (paragon fiskalny ze stawką 23% lub faktura VAT ze stawką 23%).
Aby w 100% uniknąć nieporozumień najlepiej jest dostarczyć do nas urządzenie wraz z oryginalnym dowodem zakupu od pierwszego sprzedawcy (paragon fiskalny ze stawką 23% lub faktura VAT ze stawką 23%).

Urządzenia zakupione poza granicami Polski lub z poza oficjalnej polskiej dystrybucji posiadające nr imei (telefony i tablety):
Bezwzględnie wymagany jest oryginalny dowód zakupu od pierwszego sprzedawcy (paragon fiskalny ze stawką VAT obowiązującą w kraju wystawienia lub faktura VAT ze stawką VAT obowiązującą w kraju wystawienia).

Wszystkie inne urządzenia, nieposiadające nr imei (zegarki, gogle VR, tablety bez nr imei):
Bezwzględnie wymagany jest oryginalny dowód zakupu od pierwszego sprzedawcy (paragon fiskalny ze stawką VAT obowiązującą w kraju wystawienia lub faktura VAT ze stawką VAT obowiązującą w kraju wystawienia).